Nationaal MS Fonds

Uw winkelmandje

[ ... ] Items
Bestel
VirtueMart



Uw mandje is momenteel leeg.
Home » Nieuws » Hot nieuws » NRC Charity Awards

NRC Charity Awards

altMet uw stem kunnen we meer aandacht aan Multiple Sclerose geven en dat is nodig, want er is nog veel onbekend over deze chronische ziekte. Een ding is zeker: MS is zo onvoorspelbaar als het weer!


STEM VOOR DE STRIJD TEGEN MS

Grafisch ontwerpster is Renée Verwaal en de fotograaf is Peter Muller


Persbericht NRC Charity Awards

Succesvolle NRC Charity Awards wederom van start
Deelname staat dit jaar open voor ruim 5000 goede doelen

Na het succes van vorig jaar gaat vandaag de tweede editie van de NRC Charity Awards van start. Nieuw dit jaar is dat deelname open staat voor alle goede doelen die staan ingeschreven bij Kennisbank Filantropie. Zij kunnen meedoen door vóór 6 juli a.s. hun beste advertentie in te sturen naar NRC Media. Er zijn twee prijzen te winnen: een vakjuryprijs en een publieksprijs. Beide prijzen vertegenwoordigen een waarde van maximaal € 300.000,-.

“Met de NRC Charity Awards wil NRC Media zowel grote als kleinere goede doelen ondersteunen bij het bereiken van bestaande en nieuwe donateurs, vrijwilligers en ambassadeurs,” aldus Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media. “Sowieso krijgen goede doelen exposure op onze website nrccharityawards.nl, maar daarnaast zetten we natuurlijk ook NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl als podium in. Wij roepen daarom ook reclamebureaus op om nieuwe, creatieve uitingen te ontwikkelingen voor charitatieve instellingen.”

De publieksprijs zal worden uitgereikt aan het goede doel dat volgens het grote publiek de mooiste, de meest duidelijke of meest indrukwekkende advertentie ingestuurd heeft. Iedereen die via de website nrccharityawards.nl een stem uitbrengt, maakt bovendien kans op een nieuwe iPad inclusief een digitaal abonnement op NRC Handelsblad of nrc.next. Stemmen kan van 10 juli tot en met 14 september 2012.

De vakjuryprijs wordt na twee ronden toegekend. In de eerste ronde selecteert een NRC-jury uit alle inzendingen 24 uitingen. Deze worden allemaal gepubliceerd in doordeweekse edities van NRC Handelsblad, in de periode van 14 augustus tot en met 14 september 2012. Een vakjury beoordeelt vervolgens in de tweede ronde de advertenties op vormgeving, het gebruik van beeld, de kracht van de boodschap en de impact.

De winnaars van zowel de vakjuryprijs als de publieksprijs worden op 21 september 2012 bekend gemaakt; een week later vindt de uitreiking plaats.


Plaats reactie


Beveiligingscode Vernieuwen

Meer online

Volg ons op